Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Μ΄ένα σμπάρο .......και Ρένα και Κατερινάκι........και μια ερώτηση για το τέλος .


Ήρθαμε....ήρθαμε........
Ποιοί θα αναρωτιέστε ....
Μα....εγώ και το .......έαρ.
Εγώ και η άνοιξη ...
Εγώ από το νησί και το έαρ στην φύση.

Αχ , η φύση !!!!
Όλα πνιγμένα στο πράσινο .
Και έτσι όπως φέτος είχε πολλά νερά τα χορτάρια είχαν φτάσει κοντά το ενάμιση μέτρο .
Που να δείτε τα δένδρα. Λεμονιές, νεραντζιές , πορτοκαλιές γεμάτες μπουμπούκια.Μοσχοβολούσε ο τόπος .
Αν βλέπατε τα άνθη της φράπας .....τουλάχιστον τρεις φορές μεγαλύτερα από τα άνθη των άλλων εσπεριδοειδών .
Και ένα συνεχές  ζζζζζζζζζζζζζζ από μέλισσες και άλλα ζουζούνια που τρυγούσαν το νέκταρ τους .
Νόμιζες ότι ήταν Απρίλης και όχι Μάρτης .
Κλαδέψαμε, καθαρίσαμε τα αγριόχορτα , κεντρίσαμε ,βάλαμε λίπασμα , κουραστήκαμε αλλά το ευχαριστηθήκαμε .

Έβγαλα φωτογραφίες τα ανθισμένα δένδρα , ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα , την θάλασσα - φουρτουνιασμένη και ήρεμη - και τα αντικείμενα που είχα υποσχεθεί στην Ρένα.

Τον κομό ........... ένα ....... εστεμμένο γυάλινο βάζο  γλυκού ............δυο τασάκια με έναν .... εστεμμένο στον ....πάτο τους ......... δυο από τα πρώτα ηλεκτρικά σίδερα σιδερώματος , βαριά και ασήκωτα - τέσσερα κιλά διάβασα στην ανάρτηση της Ελένης ότι ζύγιζε το καθένα - μια παλιά ποδοκίνητη μηχανή ραψίματος .......

Και τώρα ......... σας ρωτώ :
Τι κάνεις όταν το σπλάχνο σου - το μικρότερο από τα δύο - σήμερα το πρωί , πολύ ήρεμα σου ανακοινώνει ότι μ ά λ λ ο ν   χ θ ε ς  β ρ ά δ υ έσβησε τις φωτογραφίες από την φωτογραφική
μηχανή ? * & % $ @ ? ? ? ?

Αν ήσασταν από μια μεριά μπροστά εκείνη την στιγμή θα με βλέπατε ..... απολιθωμένη , με μάτια ....γουρλωμένα και στόμα ανοιχτό .

Πίκρα......μεγάλη πίκρα.....
Η πίεση στα ύψη.....Το εγκεφαλικό κατά τύχη το απέφυγα .

Τι ήθελε να πιάσει στα χέρια του την μηχανή  ....χθες βράδυ ;
Και εγώ γιατί δεν πέρασα στον υπολογιστή τις φωτογραφίες πιο μπροστά και περίμενα τελευταία στιγμή να το κάνω;

Πριν φύγω είχα -κατά τύχη - περάσει στον υπολογιστή μια φωτογραφία για τον μωβ διαγωνισμό που κάνει το  Κατερινάκι .
Μωβ μικρόβια - σκουλαρίκια πάνω σε χειροποίητα πετσετάκια της προγιαγιάς με όλους τους λεκέδες και τις τρύπες της ηλικίας τους .
Ρένα λυπάμαι που δεν μπόρεσα να τηρήσω  την υπόσχεσή μου.
Αν δώσεις παράταση κάτι μπορεί να γίνει .





35 σχόλια:

  1. Τώρα τι να πω εγω η πτωχή,που περιμενα να δω τι αφορά τη Ρένα, τι το Κατερινάκι και ποιό το κουίζ;
    Η Ρένα ,εικονική πραγματικότητα (ανάρτηση δια περιγραφής,λέγεται αυτό) το Κατερινάκι τουλάχιστον το ικανοποίησες,το κουίζ...αστα να πάει μη πικραθούμε βραδυάτικα.
    Εγω μάλλον δε θάχα ανανήψει ακόμη απο το σοκ, αλλά εσυ είσαι σκληρό καρύδι και φτού σου!
    Δε πειράζει μικρό το κακό,τα μπουμπούκια θα τα φωτογραφίσεις ξανά του χρόνου και θα κάνεις λινκ σ αυτή την ανάρτηση!!χαχαχα
    Τα "μικρόβια", χάρμα ειδέσθαι (το λέω εκ πείρας...καλά δε μαρτυράω)
    Καλό 3ήημερο,φιλάκιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς όρισες από τον εαρινό Πόρο με την οργιώδη βλάστηση! Εσύ ήρθες,αλλά η ΄Ανοιξη ΟΧΙ !!Συνεχίζει τον πόλεμο με τον χειμώνα και την ακατάπαυστη βροχή! Τό κρύο καλά κρατεί και η υγρασία στα ίδια υψηλά επίπεδα με την ανεργία και συνεχώς αυξανόμενη!!!Υπομονή για τις απώλειες ,η Ρένα και εμείς είμαστε οι χαμένοι της υπόθεσης... Αντε τώρα συγκεντρώσου στο χαζο bloglovin'να μας πεις και συ την γνώμη σου γιατί η γειτονιά βρίσκεται σε αναβρασμό.... Φιλάκια!! καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι αναβρασμό Εφη μου;; ως περίεργο παιδί ρωτάω.... να μην μάθω;;΄έ;..

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μπες στο μπλόκ της Funky monkey πριν από δύο περίπου παλαιότερες αναρτήσεις και διαβασε για το τι πρόκειται να συμβεί στις 1 Ιουλιου στα μπλόκ μας....Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!!!!
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑ ΕΔΩ , ΔΕΝ ΕΠΑΘΕΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣ!!!!
    ΜΗ ΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΕΝΑ!!!!
    ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην στεναχωριέσαι Σωσώκα μου , θα ξαναπάς μέχρι τότε και θα βγάλεις άλλες φωτογραφίες καλύτερες. Πες μου τώρα, τα λεμόνια στον Πόρο μοσχοβολάνε όπως παλιά. Η μυρωδιά ξέρεις είναι πρώτα απο όλα ανάμνηση. Τι όμορφη η άνοιξη σε εκείνα τα μέρη.
    καλό τριήμερο κορίτσι μου και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα το σκοτωνα!!!!!!χαχαχααα
    Αυτη τη φορα τις εξαφανισε το τεκνον σου...την επομενη θα κανει την "δουλεια" το πισι σου!χαχαχα
    Μη στεναχωριεσαι Σωσωκα!θα αναπληρωσεις αλλη φορα!!!
    τα μωβ μικροβια ειναι πανεμορφααα!
    Καλως ηρθες κοντα μας!πολλα φιλιααααα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ!!εγώ έχω βάλει στα έγκατα του υπολογιστή κάποιες και αδυνατώ να τις βρω, άσε που πρέπει να φτιάξω όλα τα αρχεία των συνταγών μου αυτό λέγεται μαρτύριο.
    Αυτά τα τασάκια με τους εστεμμένους τα έχω κι εγώ στο χωριό μαζί με άλλα πολλά, να δω πότε θα πάω όμως.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω απάντηση στην ερώτησή σου! Παίρνεις το σπλάχνο σου, του δίνεις τη φωτογραφική μηχανή, του δίνεις το κλειδάκι του σπιτιού στον Πόρο και το στέλνεις να επαναλάβει τη φωτογράφηση με σαφείς οδηγίες!!! Ε; Τι λες; Κουράγιο Σωσώ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και συ ηλθες Σωσωκα μου σα το χελιδονι, και η ....μαρμοτα φετος δεν ειδε τη σκια της στη Πενσυλβανια,και η ανοιξη κανει τα πρωτα δειλα της βηματα!!Δε πειραζει για τις φωτογραφιες ,μας εφερες τοσες αλλες εικονες ,μυρωδιες και ηχους απο το Πορο,που μουρχεται να τραγουδησω ....θαναι σα να μπαινει ανοιξη,ουρανού κατανυξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Βόσσου!μόνο που σ άκουσε ο καιρός κι άλλαξε σχέδια,δε πάει γι άνοιξη,αλλά για ...κατάνυξη βροχερή

      Διαγραφή
  9. Καλώς ήρθες Σωσώ μου κι ας μην έχεις φωτογραφίες. Θα βγάλεις καινούργιες όταν ξαναπάς στον Πόρο. Καταλαβαίνω την κούραση με τόσες δουλειές που κάνατε αλλά τα δέντρα κα τα λουλούδια σε αποζημιώνουν με την όμορφιά και τα αρώματά τους. Πολύ όμορφα τα μώβ μικρόβια!!! Καλή επιτυχία στον μωβ διαγωνισμό και καλό τριήμερο!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όμορφα πετσετάκια της προγιαγιάς είναι ό,τι πρέπει για τον διαγωνισμό της Ρένας !!! Γέλασα με τις τρύπες και τους λεκέδες!!! Είναι καιρός τώρα που κι εγώ προσπαθώ να βρώ τρόπο να αξιοποιήσω και αυτά τα φθαρμένα της γιαγιάς μου. Έχεις καμιά ιδέα???

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!! Τί έφτιαχναν τα χέρια των γυναικών εκείνης της εποχής, ε; Καλή επιτυχία και στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις εικόνες μου από την υπέροχη εξοχή του Πόρου τις είχα ζωγραφίσει ήδη στο μυαλό μου όση ώρα σε διάβαζα. Και περίμενα στο τέλος να δω και τις φωτό. Απογοητεύτηκα ελαφρώς αλλά σε κατάλαβα γιατί και μένα όλο τέτοια μου κάνουν..."τα παλιόπαιδα, τ'ατίθασα". Να ξαναπάς σύντομα να ξαναβγάλεις. Η Άνοιξη θα φουντώσει ακόμα περισσότερο προσεχώς. Καλημέρα και πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη δε πάει,λες να περιμένει την προτροπή μας; ΑΠλά τα μπουμπούκια θάχουν γίνει...φράπα!σνιφ,σνιφ

      Διαγραφή
  12. Κούκλα δεν πειράζει! Πειράζει δηλαδή αλλά τι να κάνεις?! να σου πω πνίξτο δεν θα το κάνεις ...σπλάχνο σου είναι.....το φάγαμε κι εμείς αυτό το φρούτο....αλλά είπαμε! σπάχνα μας είναι . παιδιά μας είναι ...αλλά κι εγώ έφτασα σε σημεία να κινδυνεύω να γίνω το πρωτοσέλιδο η αιμοσταγής δράστης , η παιδοκτόνος , της χάλασε την ανάρτηση και το στραγγάλισε! της έσβησε τις φωτογραφίες και το έπνιξε....της διέγραψε τα αρχεία και το πάτησε....το πέταξε από το μπαλκόνι!!! Όχι καλέ! πλάκα κάνουμε? είπαμε παιδιά μας είναι σπλάχνα μας! τη μηχανή όμως καλού κακού κρύψτην την άλλη φορά....πολλά φιλάκια χαρά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα jennάκι προβλέπω πριν γίνει αιμοσταγής παιδοκτόνος,το παιδοκτονημένο να την αποκτήνει γιατί κάθε άλλο παρά βρέφος είναι,αλλά άνδρας ρωμαλέος!χαχαχα Κι ετσι μάλλον απο αποπληξία μπορεί να πάει παρά θα καταλήξει στις φυλακής τα σίδερα,που δε της ταιριάζουν κιόλας

      Διαγραφή
  13. Απόλαυσες την άνοιξη μυρωδάτα στα λεμονοδάση του Πόρου,μαζί σου και μεις περιγραφικώς,αλλά δεν πειράζει έτσι είναι τα παιδιά!
    Τα κοφτά υπέροχα,όπως και η συνεχιζόμενη ίωση,που αναδεικνύονται πάνω στο ολόλευκο.
    Πήγα να κολλήσω,αλλά μάταια-δεν το έχω,παιδί μου...
    Καλό τριήμερο-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα αγαπητή μου Σωσώ.
    Απόλαυσα τις ανοιξιάτικες ζωγραφιές, στο Πόρο που τόσο όμορφα μας τις παρουσίασες. Και ζήλεψα. Γιατί εμείς εδώ έχουμε ακόμα χειμώνα με κρύο και αύριο, 25η του Μάρτη περιμένουμε και άλλο χιόνι.
    Για την απώλεια των φωτογραφιών σου σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ έχω περάσει παρόμοια από τα παιδιά και τώρα από τα εγγόνια.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τόση δουλειά, τόση καλλιτεχνία να χαθούν με το πάτημα ενός delete!!!!!!!
    Έγκλημα Σωσώ μου, έγκλημα.... χάσαμε και τα λουλούδια της φράπας (δεν έχω δει ούτε το λουλούδι ούτε τον καρπό!!!!).
    Το καταχάρηκες όμως το ταξιδάκι κι' αυτό είναι που μετράει!!! Θα περιμένουμε το Πάσχα που θα ξαναπάς ασφαλώς.....
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά να μην περιμενει το Πασχα για να πάει...Φιλιώ μου...τι είναι ο Πόρος καλέ;; ενα τσιγάρο δρόμος..... και επιδή δεν καπνιζει δεν ξερω πως αλλιώς θα τον μετρησει..χι.χιχ..

      Διαγραφή
  16. Ήρθες εσύ, η Άνοιξη, οι πρασινάδες, τα άνθη, οι μέλισσες, τα ζουζούνια και όλα όσα ήταν σε χειμερία νάρκη...Οι φωτογραφίες μόνον έφυγαν!

    Καλά πετσετάκι με "πολεμίστρες" γύρω γύρω στο τελείωμα δεν είχα ξαναδεί. Σαν το Λευκό Πύργο είναι!:)

    Hi Swsw!:)
    Z.

    * Άμα ξαναπάς, φέρε καμιά φράπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς την από τον μοσχομυρισμένο Πόρο! Τι κι αν σβήστηκαν οι φωτογραφίες, φτάνει που σου έχουν εντυπωθεί οι εικόνες από την ανοιξιάτικη φύση, εικόνες που με μαεστρία μας "μετέφερες" !! Οσο για την ..μωβ ίωση, είναι απίθανα όμορφη!! Φιλάκια, καλό βράδυ και καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πίκραααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εμένα μου την έκανε το υπολογιστής μια μέρα και κόντεψα να πάθω συγκοπή!!!
    Πάντως οι μυρωδιές μου ήρθαν και οι εικόνες από τα παλιά έφτασαν μέχρι εδώ!!! Άρα ο στόχος σου -σχεδόν- πραγματοποιήθηκε!!!
    Τώρα από μικρόβια...ξέρω και εγώ! Κολλάς και μετά δεν μπορείς να ξεκολλήσεις ούτε με αντιβίωση!!!
    Καλή βδομάδα και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το έχω κάνει παλιά στον πατέρα μου όταν ,στην εκδρομή που είχαμε κάνει σην Κωσταντινούπολη, μυο ήρθε να ανοίξω τη μηχανή να δω τι έχει μέσα και φυσικά το φίλμ πήρε φως και καταστράφηκε..........Πιο πολύ στεναχωρήθηκα εγώ πίστεψέμε. Θα ξαναπας και θα ξαναφωτογραφίσεις και θα το θυμάσαι και θα γελάς. Τα δικά μου μωβ πάντως είναι καταπληκτικά. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κρίμα για τις φωτογραφίες... Και διαβάζοντας την ανάρτηση περίμενα να δω όλα αυτά τα όμορφα που μας περιέγραφες... Δεν πειράζει όμως! Γίνονται αυτά! Την επόμενη φορά!
    Πολλά φιλάκια και μην συγχύζεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευτυχώς που διατήρησες την ψυχραιμία σου... εδώ εμεις που το διαβασανε μας ήρθε κόλπος..χι..χιχ.. τι να πείς; τα σπλαχνα ..κανουνε ποτε ποτε.. κατι τέτοια....χι.χιχ..απολαυστική η ανάρτηση.. σου... γιατί Παρακελσο μου λές οτι δεν εκπλήρωσες τον σκοπό σου ;;; με ενα σμπάρο...και Ρένα βλεπω εγώ......τα κοφτα πετσετάκια της γιαγιάς; δεν ειναι παλαιά;
    και το Κατερινάκι.... με τα μωβ σου μικρόβια...τι αλλο θελεις;;;
    μας εκανες και μια περιγραφη φανταστική και η καθε μια μας... θα βαλει την φαντασία της να δουλεψει.... το οτι θα περιμενουμε και τις φωτό την επομενη φορά.......έτερον εκάτερον...χιχ.χι.. φιλώ σε....πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  22. Και τα μωβ και τα άσπρα σου υπέροχα.Τώρα για το σπλάχνο σου ασ' το καλύτερα δεν πρόκειται να βρεις δικαίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ εμεις οι μανάδες τι τραβάμε, κι ειδικά από τ' αγοράκια μας... Τι να πεις; Θα περιμένουμε το επόμενο ταξιδάκι, δηλαδη οι άλλοι θα περιμένουν εγω τα έχω δει από κοντά!
    ( Ζήλεια σας!)
    Τα σκουλαρίκια πολύ όμορφα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι κρίμα που χάθηκε τόσο όμορφο υλικό το περιέγραψες όμως τόσο όμορφα που σχεδόν τα είδαμε!!!Τα σκουλαρήκια είναι υπέροχα ελπίζω να είναι και τυχερά καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Lovely !
    Have a Happy Easter !
    Thamks for the visit !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να ξαναπάρεις φωτογραφίες, ανυπομονώ να τις δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή