Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Λάμπες..........

Θα σας αλλάξω τα......φώτα , έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση .
εεεεεεεεεεεε................. συγγνώμη ,λάθος έκανα .
Εσείς μου το προτείνατε αυτό.
Εγώ απλά σας ανακοίνωσα με τι πρόκειται να ασχοληθώ.
.......Αλλάζω λάμπες .........

Αλλά όπως συνηθίζουν να λένε ........ και δίκιο έχουν ......
Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει..........
Ή........
Άλλαι μεν βουλαί των ανθρώπων , άλλα δε Θεός κελεύει......

Συγκυρίες ;;;;;;;;;;;; Συμπτώσεις ;;;;;;;;;  Μάτιασμα ;;;;;;;; Γλωσσοφαγιά;;;;;;;;;;;;;;

Ότι και να συμβαίνει ,γεγονός είναι ότι ,ούτε ο υπολογιστής φτιάχτηκε ,ούτε εγώ μπόρεσα να είμαι συνεπής  στις ........ υποσχέσεις μου.

Ανάρτηση δεν κατάφερα να κάνω , αυτή δεν υπολογίζεται.
Σχόλια στις δικές σας αναρτήσεις και απάντησεις σε όλα  σχόλια που γράψατε στην δική μου ανάρτηση, δεν μπόρεσα να γράψω .
Κάθε μέρα και από λίγο .

Ξεγέλασα κάποια στιγμή τον υπολογιστή .
Ως φαίνεται τον βρήκα σε στιγμή .....αδυναμίας , ενώ μετά από λίγο επανήλθε σε στιγμές ........δυναμικές.
Ετοίμασα το κείμενο και στην επόμενη  αδύναμη στιγμή του ......καραδοκούσα και τού την έσκασα.
Ελπίζω.......
Μάλλον......



Καπνίζων - πίπα- και μη καπνίζων χιονάνθρωπος.
Ένας ....Ολυμπιακός και ένας  Παναθηναϊκός
Φωτογραφία τραβηγμένη -πεντακάθαρη- από i pad , σταλμένη με mail στον υπολογιστή που θάμπωσε από την .....οδύσσεια.

Σημ 1η : Η φωτογραφία θάμπωσε , όχι ο υπολογιστής.
Σημ 2η : η φωτογραφία είναι μικρή γιατί μεγαλώνοντάς την, χαλάει η ανάλυση.
Μη....μη πείτε τ ί π ο τ α ....Μ όνο σε μένα συμβαίνουν αυτά.

Λάμπες .........άχρηστες , για πέταμα ,καλυμμένες με  δυό στρώσεις από κομματάκια εφημερίδας.........προς αποφυγή ........ατυχήματος .
Εννοείται ότι τα κομματάκια κολλήθηκαν με κόλλα.
Μετά περάστηκαν με πάστα διαμόρφωσης.
Μπήκαν μάτια , μύτη από χάντρα, στόμα από  φίμο.
Αυτό που με προβλημάτισε ήταν το καπέλο . Από τι να το έφτιαχνα;;;;;;
Τέλος κατέληξα να το φτιάξω από καπάκι στοματικού διαλύματος.
Το αστάρωσα, το έβαψα και του έβαλα σατέν κορδελίτσα.
Η βάση είναι καπάκι από μπουκάλι .

Σας υπόσχομαι να σας αποζημιώσω με ανάρτηση.....μαμμούθ.
Άγνωστο όμως πότε ..........όπως άγνωστο είναι μετά από πόσες ώρες  θα εμφανιστεί η ανάρτηση.


26 σχόλια:

  1. Εγω όμως που καραδοκούσα την πέτυχα!!!
    Να Σωσώκα μου η λύση του παραληρήματος,η λάμπα Παναθηναϊκός! Καλά θα γελάω και στον ύπνο μου!!!
    Επι του προκειμένου,εύχομαι γρήγορα να περάσουν οι αναποδιές,φέτος μας έφερε με το τσουβάλι ο χρόνος,να φτιάξει το pc σου,να μεγαλώσουν οι φωτό ή ν ανεβαίνουν απο το ipad γιατί μας λείπει πολύ η παρουσία σου στα δρώμενα.
    Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη,ώστε να συνεχίσουμε ό,τι έχουμε αρχίσει
    Φτου,φτου,φτου,πίσω μας όλα τα κακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς Σωσώκα,πάλι μόνες μας είμαστε,κι όχι τιποτ άλλο μου ζητάει και κωδικό για να μπω γιατί "διαπιστώνει ασυνήθιστη" λέει "κινητικότητα"!
    Πρέπει να εξορκιστεί άμεσα.
    Φιλάκια πρωινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα, καλημέρα! εμένα δεν μου ζήτησε κωδικό....???!!!
      Σου είχα στείλει ένα email στις 9/11. Μήπως δεν το έχεις δεί???
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Είμαι κι εγώ εδώ!!! Καλημέρα σας!!!!!!!!!!!!!!
    Λάμπες αστάρωνα χθες το βράδυ, δεν είχα σκεφθεί να τις ντύσω με εφημερίδα.....να που όλο και κάτι μαθαίνουμε, Σωσώ μου, με τα λίγα που μπορείς να μας πείς και να μας δείξεις!! Εύχομαι γρήγορα περαστικά και περιμένουμε την ανάρτηση μαμμούθ!!! Προς το παρόν, τα χιονανθρωπάκια σου, είναι σκέτη γλύκα!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααα σωσωω, μου μεταδιδεις τα κολληματα του μπλογκερ και μενα!!!!και εγω ειχα προβληματακιαα ομολογω!οποτε μη νιωθεις μονη χαχαχα
    εξυπνη κατασκευη οι λαμπιτσες σου!...αν τις βλεπαμε και καλυτερα....
    Δε πειραζει ομως εμεις θα ειμαστε εδω και θα περιμενουμε την "καλη" αναρτησηηηηη!φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεεε λείπει ο Μάρτης απο την σαρακοστή;;..αααα και σημερα αρχίζει.. ποιός;;; μα η σαρακοστή..... οπότε να μαι και εγώ εδώ.... Παρακελσο μου..δεν λέμε τίποτα παιδι μου... εμεις σε θελουμε γιατί μας λειπεις .. με ΄΄η... χωρίς φωτογραφίες με...η ..χωρίς λαμπες.....κι ας μας αλάζει τα φωτα ο γκούγκλης... σιγα τα εμπόδια.. !!! πήραμε μια μικρή γευση απο το τι πρόκειτε να δούμε.. στην καλή σου ανάρτηση.. ... μην σκάς εδώ θα ειμαστε και θα περιμενουμε.... όχι παιδί μου με το δαχτυλο στην σκσνδάλη.. αλλα χαλλλλλαρά.. και .. όοοοοταν...όλα σου πανε καλά... ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι.....για καλό και για κακό ας ριξουμε και ενα ξεμάτιασμα.. φτου..φτού... φιλώ σε ..Σωσώ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Σωσώ.
    Χαριτομένη και γουστόζικη η ανάρτησή σου.
    Η μεταμόρφωνη των λαμπτήρων σε χιονάνθρωπους φανταστική.
    Να σου πω ότι εγώ από μικρό παιδί είμαι...Παναθηναϊκός.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά στον υπολογιστή σου αλλά εγώ θα προσθέσω και περαστικά στον Blogger μιας και τελευταία πολύ κόσμο βασανίζει.
    Εγώ είμαι στη συλλογή λαμπτήρων τι θα τους κάνω ακόμα δεν αποφάσισα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώ..πώ...τί γίνεται..καινούρια ίωση οι...λάμπεες...χάχάχά...τους έχετε αλλάξει τα φώτα, αλλά...απ´ότι διαβάζω και ο kos blogger έχει αλλάξει τα φώτα σε ´σένα αγαπημένη μας Σωσώ και εύχομαι γρήγορα περαστικά με αυτή την κατάσταση ! Ακούς κε bloggeeerr, άσε την Σωσώ μας ήσυχη τώρα που πήρε φόρα γιατί μας έλειψε τόσο καιρό που δέν έγραφεεε...,με ακούει άραγε ;!..μακάρι !! Πάντως έχω ενθουσιαστεί με την λαμπο-ίωση...χάχά...τέλεια και η δική σου ιδέα !!! Είναι πολύ όμορφοι οι χιονάνθρωποί σου !!!! Τέλειοιιι..και το λέω και σε ´σένα, δέν θα ήταν τέλειες οι λάμπες και σας χριστουγεννιάτικες μπάλες ;!!!! Θα επιχειρίσω κι εγώ μία !!!
    Φιλάκια πολλάαα..καλό βράδυυ !!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ολυμπιακός το έχει ρίξει στις καταχρήσεις μου φαίνεται να τον προσέχεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε βρε! επιτέλους! Νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν εχθρός του μπλόκερ...γιατί μουρλάθηκε πάλι? όμορφα τα χιονανθρωπάκια σου! περιμένοντας στο έλεος της στρόικας ποιυ λέει ο πεθερός μου, και του δύστροπου μπλόκερ θα κάνουμε ότι μπορούμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σωσώ μου περνάς χρονιά ανάποδη... μόλις φύγει θα ισιώσουν όλα. Δεν σου πήγε το 13 προφανώς... υπομονή... μπήκε η σαρακοστή, όπως λέει και η Ρουλίτσα, μετράμε ανάποδα τώρα! Τα λαμπάκια σου μάλλον είναι ωραία...χαχα... που να δω η έρημη!!! Θα περιμένουμε την καλή ανάρτηση!!!Φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χα!!!χα!!! χα!!! Όλοι με λάμπες έχουμε αρχίσει να παίζουμε τον τελευταίο καιρό, γιαυτό ο blogger αποφάσισε να μας αλλάξει τα φώτα!!!!! Το πρόβλημα δεν το έχεις μόνο εσύ.... όλοι έχουμε δυσκολία στις αναρτήσεις και στα σχόλια!!! Και εμένα όπως και στην Χαρά μου ζήτησε να βάλω κωδικό για να αποδείξω πως δεν είμαι ρομπότ!!!! Οι λάμπες σου έγινα πολύ όμορφες, και είναι πολύ καλή η ιδέα σου να τις ντύσεις με χαρτί πριν τις φτιάξεις!!!! Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε βρε ελα και απο το σπιτι μυ εχω αρκετες και δεν ξερω τι να τις κανω εισαι με φαντασια γεματη μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παλι εκανες το θαυμα σου!!!! περιμενα πως και πως τη "αλλαγη φωτος", αλλα τωρα ολα καλα!!!
    Πολλα συγχαρητηρια!!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχα!! Τί έκανες πάλι βρε Σωσώ!!!! Πώς τα σκέφτεσαι όλα αυτά!!! Φοβερή ιδέα!!!!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είδα ...φώς και μπήκα!!! τις απογείωσε η Χαρά με αερόστατο, τις ΄΄προσγείιωσες εσύ με τις ομάδες, πανέμορφες οι λάμπες σου, Σωσώ!μπράβο!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΣΩΣΩ ΜΟΥ;
    ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΣΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ!!!!!!
    ΕΧΩ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΔΕ ΤΙΣ ΦΤΙΑΧΝΩ!!!!!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΒΩ;
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτο το ..........αναρτηση ΜΑΜΟΥΘ........μ αρεσε πολυ μ αρεσεεεεεεεεεεε........περιμενουμε λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντε ιδρώσαμε να σε δούμε ανάμεσά μας και νάτα τα νέα προβλήματα που τελειωμό δεν έχουν!!!! Ευχομαι ταχεία ανάρρωση στον Η.Υ.για να απολαμβάνουμε μεγάλες εικόνες διότι με την πρεσβυωπία που δέρνει μερικές μικρούλες από την γειτονιά τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα!!!Τα καπνίζοντα και μη χιονανθρωπάκια είναι γλυκούλια και πολύ όμορφη η ιδέα της ανακυκλωμένης λάμπας!!Φιλάκια πολλά και σύντομα μαζί μας με υγιή και ανανεωμένο Η.Υ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μη μας απειλείς με ανάρτηση μαμούθ!!.. :P χαχαχα!!!..Σε παιδεύει ο η/υ...
    αλλά εσύ εκεί,δυνατή :)...πολύ ωραία τα χιονανθρωπάκια..με έξυπνα υλικά..αλλά μη μας ξεχνάτε και εμάς τους Αεκτζήδες ;)...θα επανέλθουμε πολύ δυναμικά!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφα που μεταμόρφωσες και ανακύκλωσες τις λάμπες, Σωσώ! Βλέπω ότι μας έπιασε όλες ή σχεδόν όλες οξεία .."λαμπαδιτίτιδα" !!! Και ναι, θέλουμε ανάρτηση - μαμούθ !!
    Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κι αυτή η ανάρτηση... δεν είναι άσχημη.. περιμένω και την μαμουθ!! χαχα.. τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι εγώ μόλις τώρα είδα την ανάρτηση σε λίστα φιλικού ιστολογιού, ε, κάλιο αργα παρά ποτέ!
    Οι λάμπες έγιναν πολύ ωραίες και με πρόνοια μάλιστα για το σπάσιμο!
    Καλλιτεχνική ανακύκλωση θα πρέπι να τις ονομάσουμε αυτές τις ιδέες!
    Όσο για τις αναποδιές που σε παιδεύουν τι ναπω; Μακάρι να τις πάρει μαζί του ο παλιος χρόνος, γιατί μας λείπεις!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ωραιοτατη η αναρτηση σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ' έχασα και σε πεθύμησα. Καλές γιορτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή